hallo! ik ben Greet Peters - van Eskert

fotograferen is de laatste jaren voor mij echt een hobby geworden.

op deze blog kun je meekijken en als je het leuk vindt een reactie achterlaten.

dat vind ik op mijn beurt dan ook weer leuk! ;-)


als je een foto wilt gebruiken, overleg dan eerst even met mij!!

woensdag 26 januari 2011

zussenweek

ik krijg door dat het deze week zussenweek is: 

Het is "ZUSSENWEEK" : Als je een zus(je) hebt die je leven interessant, leuk en liefdevol maakt, die een zegen is in je leven, dan maakt het je leven de moeite waard! Plak dit in je www en laat iedereen zien dat je een geweldige zus hebt!


Voor mijn twee lieve zussen Marijke en Annemarie!

3 opmerkingen:

  1. Ook ik heb 2 lieve zussen, en daar ben ik heel blij mee. Soms heel veel en intens, andere keren iets minder, maar we hebben een band en die blijft. We gaan er dinsdag van genieten he?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja... zo is het!! tot dinsdag ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vandaag zijn jullie bij elkaar. Geniet ervan.
    Ik als moeder van jullie 3en ben blij dat jullie vandaag de banden weer verstevigen!
    Ik wou dat ik een zus had gehad, dat heb ik best gemist in mijn leven.
    Veel liefs, Ma.

    BeantwoordenVerwijderen