hallo! ik ben Greet Peters - van Eskert

fotograferen is de laatste jaren voor mij echt een hobby geworden.

op deze blog kun je meekijken en als je het leuk vindt een reactie achterlaten.

dat vind ik op mijn beurt dan ook weer leuk! ;-)


als je een foto wilt gebruiken, overleg dan eerst even met mij!!

dinsdag 25 januari 2011

oppassen


onverwacht hebben Jan en ik weer een dagje op Elianne gepast. ze was in het weekend ziek en Jeroen & Valerie vonden het wel prettig als ze thuis kon blijven en de nodige aandacht zou krijgen! die hebben we haar gegeven! en zij aan ons! ondanks het feit dat ze niet helemaal in orde was, was ze wel heel lief en hebben we plezier aan een dagje met haar beleefd! Co zegt altijd: heb je weer een dagje qualitytime gehad met je kleindochter! ja!! zo voelt het wel!! gelukkig gaat het steeds beter met haar!!

2 opmerkingen:

  1. Wat een lekker grietje is het toch he!!!
    Geniet er met volle teugen van want wat gaat het hard he!
    Nog even en ze viert haar 1e verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. War een geweldige kleindochter hebben jullie!
    Geniet ervan!!
    Loes Voogd

    BeantwoordenVerwijderen