hallo! ik ben Greet Peters - van Eskert

fotograferen is de laatste jaren voor mij echt een hobby geworden.

op deze blog kun je meekijken en als je het leuk vindt een reactie achterlaten.

dat vind ik op mijn beurt dan ook weer leuk! ;-)


als je een foto wilt gebruiken, overleg dan eerst even met mij!!

zondag 20 februari 2011

familieshoot


gistermiddag kregen mijn ouders het cadeautje voor hun 40-jarig huwelijk vorig jaar in juni: 'een middag met allerlei verrassingen met de (achter)kleinkinderen'. mij was gevraagd om 's middags foto's te komen maken in het Sonsbeekpark! de foto's zelf (nog) niet te zien; wel een stukje kunst boven het water ;-)

1 opmerking:

  1. Vol verwachting klopt ons hart!
    We zijn benieuwd wat het geworden is, maar daar twijfelen we niet aan met zo'n goeie fotografe!

    BeantwoordenVerwijderen