hallo! ik ben Greet Peters - van Eskert

fotograferen is de laatste jaren voor mij echt een hobby geworden.

op deze blog kun je meekijken en als je het leuk vindt een reactie achterlaten.

dat vind ik op mijn beurt dan ook weer leuk! ;-)


als je een foto wilt gebruiken, overleg dan eerst even met mij!!

zaterdag 15 januari 2011

huiswerk ;-)


bij de eerste stap wordt aanstaande woensdag voorgelezen aan de kleintjes tijdens het 'voorleesontbijt'!! (en dat weer in het kader van de nationale voorleesdagen)
ik heb me ook opgegeven om een boekje met een groep kinderen (van drie jaar) te lezen!!

over een olifantje dat geboren wordt en alle dieren komen kijken en vinden het S N O E Z I G  dat het olifantje wel iets van hen wegheeft...
het olifantje zelf vindt dat hij niet SNOEZIG is, maar  K a i   M o o k  heet ;-)

met een instructieboekje (interactief lezen) ga ik me voorbereiden op deze leuke klus!
het is echt wel super als je bij een kinderdagverblijf werkt hoor ;-)

2 opmerkingen:

  1. Lijkt me leuk om te doen en ben je er daadwerkelijk bij betrokken.
    Je blijft er jong bij, zeker nu met je eigen kleinkind in je leven!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mama, die niet wegdoen. Die vind ik mooi! (quote van Teun)

    BeantwoordenVerwijderen