hallo! ik ben Greet Peters - van Eskert

fotograferen is de laatste jaren voor mij echt een hobby geworden.

op deze blog kun je meekijken en als je het leuk vindt een reactie achterlaten.

dat vind ik op mijn beurt dan ook weer leuk! ;-)


als je een foto wilt gebruiken, overleg dan eerst even met mij!!

zondag 2 januari 2011

2011

Zeist: 31-12-2010 om 24.00 uur barst het vuurwerk in alle hevigheid los. de hele avond was er al veel te doen, maar dit is echt veel (en hard). we staan 14 hoog en ben soms verbaasd dat het vuurwerk nog zo hoog komt! jammer dat er ook meteen heel veel kruitdamp optrekt ;-(
van tevoren in boekjes/bladen gekeken voor tips om mooi vuurwerk te fotograferen; had me wel voorbereid, maar de werkelijkheid valt wel tegen! je ziet in tijdschriften soms zulke mooie plaatjes. ik moet het maar met deze doen ;-)

ik wens iedereen vanaf dit plekje een heel goed 2011 toe en wens je veel plezier met het kijken naar mijn foto's!!





1 opmerking:

  1. Ja Greet,foto's maken van vuurwerk valt mij ook altijd tegen, maar hier zijn nog wel een paar aardige bij.
    Ik had er ook veel gemaakt, maar heb ze uiteindelijk allemaal gewist, niet de moeite waard om te bewaren!

    BeantwoordenVerwijderen