hallo! ik ben Greet Peters - van Eskert

fotograferen is de laatste jaren voor mij echt een hobby geworden.

op deze blog kun je meekijken en als je het leuk vindt een reactie achterlaten.

dat vind ik op mijn beurt dan ook weer leuk! ;-)


als je een foto wilt gebruiken, overleg dan eerst even met mij!!

maandag 20 december 2010

Winter 2010/2011












vanmiddag met Jan een stuk gewandeld; de zon kwam door en er ontstond een laaghangende mist... later klaarde het meer op, maar de mist kwam ook weer terug. genieten van dit 'winterwonderland'! soms denk je dat je in de film 'de kronieken van Narnia' terecht gekomen bent: alles heeft een dikke witte laag ijzige sneeuw en door de zon werd alles oogverblindend wit!

3 opmerkingen:

  1. Mooie winterse plaatjes. Ik ben nu ook eindelijk eens vrij, ga vanmiddag ook eens een stuk lopen.

    Fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een sprookjesachtige plaatjes,geweldig mooi!!!
    Alleen jammer dat het ook zoveel overlast geeft, maar het is een prachtige wereld, of het ook nog een witte kerst is valt nog te bezien.
    Maar heel veel mensen hebben hiervan kunnen genieten in welke vorm dan ook!
    Ma.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze laatste...zeer bijzonder...wat een sfeertje...Daar gaat vast bij bij "opborrelen"
    ;-) kan haast niet anders...mijn complimenten Greet!

    BeantwoordenVerwijderen