hallo! ik ben Greet Peters - van Eskert

fotograferen is de laatste jaren voor mij echt een hobby geworden.

op deze blog kun je meekijken en als je het leuk vindt een reactie achterlaten.

dat vind ik op mijn beurt dan ook weer leuk! ;-)


als je een foto wilt gebruiken, overleg dan eerst even met mij!!

dinsdag 14 september 2010

weekendje weg...

afgelopen weekend een huisje met elkaar gehuurd van CP Heijderbos. dat was wel leuk zo'n familyweekend. lekker gezwommen, gewandeld, spelletjes gespeeld, taart gegeten (!!), film gekeken, buiten gezeten en weer bijgepraat met elkaar! de grote rode draad door alle activiteiten heen is natuurlijk Elianne... ze geniet ook van 'iedereen'! maar het is natuurlijk ook wel druk voor haar... zoveel aandacht... zoveel indrukken... warmte en water in het zwembad... ze zal nu thuis in haar eigen bedje vast lekker weer bijtanken na dit weekendje!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten