hallo! ik ben Greet Peters - van Eskert

fotograferen is de laatste jaren voor mij echt een hobby geworden.

op deze blog kun je meekijken en als je het leuk vindt een reactie achterlaten.

dat vind ik op mijn beurt dan ook weer leuk! ;-)


als je een foto wilt gebruiken, overleg dan eerst even met mij!!

donderdag 24 juni 2010

papadag

Jeroen had vandaag papadag en ik ben bij hem en bij Elianne op bezoek geweest! dat is even leuk! we drinken samen koffie en dan wordt Elianne wakker en krijgt de fles. daarna doet Jeroen haar in badje en ik kan eens lekker meekijken! heb haar aangemoedigd om maar eens wat meer te spetteren; dat deed haar papa vroeger ook ;-)
kan haar lekker fotograferen en kan haar aandacht ook vangen. Jeroen laat mij even een zelfgemonteerd filmpje zien en dan is ook Elianne's aandacht totaal voor de televisie!! gezellig hoor om zo even bij je zoon en kleindochter om het hoekje te kijken!! met dank aan Jan. die vanmorgen al om 05.45 uur op zijn fiets is gestapt, zodat ik de auto tot mijn beschikking had! lief hè?


Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten