hallo! ik ben Greet Peters - van Eskert

fotograferen is de laatste jaren voor mij echt een hobby geworden.

op deze blog kun je meekijken en als je het leuk vindt een reactie achterlaten.

dat vind ik op mijn beurt dan ook weer leuk! ;-)


als je een foto wilt gebruiken, overleg dan eerst even met mij!!

vrijdag 14 mei 2010

Wijchen

gistermiddag waren Jeroen & Valerie en Elianne hier. we hebben 's avonds met elkaar gegeten en Elianne sliep lekker op de bank, zodat we zelfs weer even een kaartje hebben kunnen leggen! dat was gezellig!
deze foto's genomen toen Elianne lekker tegen papa aan lag te pitten, terwijl papa en opa het over auto's hebben en via Jeroen z'n telefoontje op de site kijken! op de onderste foto liet ze zich het verwennen door opa wel heel erg ontspannen welgevallen ;-)

Posted by Picasa

1 opmerking:

  1. Overgrootoma.14 mei, 2010

    Wat een leuk plaatje,ze laat het zich
    welgevallen!

    BeantwoordenVerwijderen