hallo! ik ben Greet Peters - van Eskert

fotograferen is de laatste jaren voor mij echt een hobby geworden.

op deze blog kun je meekijken en als je het leuk vindt een reactie achterlaten.

dat vind ik op mijn beurt dan ook weer leuk! ;-)


als je een foto wilt gebruiken, overleg dan eerst even met mij!!

dinsdag 25 mei 2010

OPPASSEN!!!

ik mag vanavond voor het eerst op mijn kleindochter passen. reken er maar op dat ik dit leuk vind!! als papa en mama weg zijn kijk ik wat in de kinderwagen, maar Elianne slaapt nog heerlijk. als ze wakker wordt mag ik haar flesje warmen en haar de fles geven. tjonge... die heeft ze snel leeg! daarna huilt ze even flink, maar er pruttelt ook aardig wat de luier in!! wat die verrassing inhoudt, ontdek ik even later... dit is een welgevulde luier en ik moet meer verschonen dan de luier alleen! dat is even onwennig... al zo lang geleden... maar het lukt; Elianne werkt goed mee en er kunnen ook wat lachjes af! ook als Jan later komt! alles is heel goed gegaan en ik denk dat we in de toekomst nog wel een keertje op 'herhaling' mogen!
het was in elk geval super om zo voor het eerst op je kleinkind te mogen passen!!
dag Elianne... dit waren opa en oma Peters.... ;-)
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten