hallo! ik ben Greet Peters - van Eskert

fotograferen is de laatste jaren voor mij echt een hobby geworden.

op deze blog kun je meekijken en als je het leuk vindt een reactie achterlaten.

dat vind ik op mijn beurt dan ook weer leuk! ;-)


als je een foto wilt gebruiken, overleg dan eerst even met mij!!

maandag 3 mei 2010

eendenkroost ;-)




gisteren waren we bij Jan & Riky. er was nieuw leven in hun wei naast het huis: maar liefst 15 eendenkuikentjes waren uitgebroed. één was er inmiddels doodgegaan, maar deze 14 donsbolletjes heb ik geprobeerd om op de foto te zetten. moest het doen met mijn compactcamera, omdat ik de Pentax thuis had gelaten.... was soms wat lastig(er) met inzoomen, omdat je niet heel dichtbij kunt komen... maar zie hier het resultaat! prachtig om te zien hoe ze het water in gaan, maar ook hoe ze het water weer uit gaan... ze lopen al te pikken en hun donsveertjes goed te leggen... Jan heeft de moedereend met haar kuikens naar binnen (stal) gebracht, omdat er kraaien en eksters op zoek zijn naar zo'n mals geel hapje...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten