hallo! ik ben Greet Peters - van Eskert

fotograferen is de laatste jaren voor mij echt een hobby geworden.

op deze blog kun je meekijken en als je het leuk vindt een reactie achterlaten.

dat vind ik op mijn beurt dan ook weer leuk! ;-)


als je een foto wilt gebruiken, overleg dan eerst even met mij!!

zaterdag 22 mei 2010

de wereld gaan ontdekken

Elianne gaat de wereld om zich heen ontdekken... ze kijkt naar haar omgeving, ze praat van uuuuggghhh en slaat vrolijk met haar handjes rond zich heen om te leren pakken... de 'gewone' ontwikkeling van een kind, maar wat BIJZONDER!!!! ik heb vanavond even heerlijk van haar genoten... en natuurlijk ook van haar ouders...


Posted by Picasa

1 opmerking:

  1. Overgrootoma24 mei, 2010

    Wat een mooie plaatjes en je ziet haar steeds veranderen,tijd dat we weer eens even naar Arnhem gaan, om haar te bewonderen!
    Wat lekker ontspannen kijkt ze hier de wereld in, een lekker knuffeldiertje!

    BeantwoordenVerwijderen