hallo! ik ben Greet Peters - van Eskert

fotograferen is de laatste jaren voor mij echt een hobby geworden.

op deze blog kun je meekijken en als je het leuk vindt een reactie achterlaten.

dat vind ik op mijn beurt dan ook weer leuk! ;-)


als je een foto wilt gebruiken, overleg dan eerst even met mij!!

woensdag 12 mei 2010

40 jaar!

deze foto staat voor op de kaart die mijn ouders verzenden voor hun 40-jarig huwelijk op 16 juni aanstaande.
een rekensommetje leert al snel dat dit niet het eerste huwelijk van mijn moeder is; na een heftige tijd is zij gescheiden en getrouwd met de man die ik nu volkomen zie als mijn (tweede) vader. en tweede tussen haakjes, want ik kan me bijna niet anders meer voorstellen dan dat deze twee mensen mijn ouders zijn.
ik ben heel blij voor ze dat ze samen deze mijlpaal bereiken (nog niet helemaal, maar wel bijna!!).
ik hoop dat ze de 18e juni (dan wordt het feest gevierd) een prachtige dag zullen hebben, waar ze met heel veel plezier en met een dankbare herinnering op terug zullen kijken!
ik zal die dag foto's maken... kijk dan maar weer op mijn site.

als je ze een felicitatie wilt sturen en hebt geen (e-mail)adres, dan reageer maar en ik geef je de gegevens door!

pa en ma: ik hoop dat jullie nog heel wat jaartjes samen krijgen! ik hoop dat jullie gezond zullen blijven en nog heel wat leuke dingen samen kunnen doen!
18 juni brengen we een toast uit op jullie!!
op een goede toekomst!

Posted by Picasa

1 opmerking:

  1. Pa en Ma14 mei, 2010

    Dank je Greet,voor je goede wensen en lieve woorden!
    We hopen dat we 18 juni met elkaar een fijne dag mogen hebben in gezondheid.
    God zij gedankt voor alle zegen in die 40 jaar samen.

    BeantwoordenVerwijderen