hallo! ik ben Greet Peters - van Eskert

fotograferen is de laatste jaren voor mij echt een hobby geworden.

op deze blog kun je meekijken en als je het leuk vindt een reactie achterlaten.

dat vind ik op mijn beurt dan ook weer leuk! ;-)


als je een foto wilt gebruiken, overleg dan eerst even met mij!!

maandag 1 maart 2010

parelknopen

morgen ga ik parelknopen.
voor een goed doel (TEENSTREET) is er binnen onze kerk een 'dienstendate' georganiseerd. ik heb een fotoshoot in 'de aanbieding' staan; tot nu toe zijn daar drie reacties op gekomen.

morgen gaan we dus met een aantal vrouwen parelknopen
... ik ben benieuwd! voor Gerda - onze gastvrouw - nemen we een mooie bos gemengde tulpen mee, omdat zij op dit moment ook wel wat extra kleur kan gebruiken, omdat ze knokt tegen een ziekte die heel onbarmhartig is!
Gerda... deze bos komt met veel liefde jouw kant op!
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten