hallo! ik ben Greet Peters - van Eskert

fotograferen is de laatste jaren voor mij echt een hobby geworden.

op deze blog kun je meekijken en als je het leuk vindt een reactie achterlaten.

dat vind ik op mijn beurt dan ook weer leuk! ;-)


als je een foto wilt gebruiken, overleg dan eerst even met mij!!

maandag 29 maart 2010

Elianne Rosalie!!

als we naar Arnhem rijden dan denk ik:
zo direct zien we Elianne...
als we er zijn dan denk ik:dit is Elianne...
ons kleinkind... (en wat is ze mooi...)
als we op de terugweg zijn dan denk ik:
ik wil haar snel weer zien!

Elianne Rosalie; een week geleden geboren
je hoort er in onze gedachten al helemaal bij!
lieve jij
lieve Elianne!
ik had nooit bedacht dat dit zo bijzonder zou zijn!!




Posted by Picasa

2 opmerkingen:

  1. Overgrootoma.29 maart, 2010

    Greet, Je hebt je hart weer op kunnen halen met foto's maken en dan van zo'n mooi kindje als model.
    M'n liefje wat wil je nog meer!!!
    Ook de eerste foto van Jeroen met zijn kleine meid,geweldig!
    Ja,ik begrijp dat je al weer uit ziet,naar de volgende keer.

    BeantwoordenVerwijderen