hallo! ik ben Greet Peters - van Eskert

fotograferen is de laatste jaren voor mij echt een hobby geworden.

op deze blog kun je meekijken en als je het leuk vindt een reactie achterlaten.

dat vind ik op mijn beurt dan ook weer leuk! ;-)


als je een foto wilt gebruiken, overleg dan eerst even met mij!!

zaterdag 20 maart 2010

bezoek

mijn ouders waren hier weer een keertje op bezoek; de eerste keer na de (heup)operatie van mijn moeder!
ze heeft zelf alweer hier naar toe gereden! bij de na-controle deze week bleek het uitstekend te gaan met de nieuwe heup! domper op het geheel is wel dat in de laatste periode de andere heup zo slecht is geworden dat deze ook vernieuwd moet worden! dus het hele traject zal nog een keer 'gelopen' moeten worden. dat is wel jammer!
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten