hallo! ik ben Greet Peters - van Eskert

fotograferen is de laatste jaren voor mij echt een hobby geworden.

op deze blog kun je meekijken en als je het leuk vindt een reactie achterlaten.

dat vind ik op mijn beurt dan ook weer leuk! ;-)


als je een foto wilt gebruiken, overleg dan eerst even met mij!!

dinsdag 16 maart 2010

... 17-03-2010

wachten op ons eerste kleinkind... deze sokjes en het mutsje kochten we toen we wisten dat we een kleinkind gingen krijgen... nu leven we toe vol spanning naar het moment van de geboorte...; wil graag een 'gevulde' foto maken!
Posted by Picasa

1 opmerking:

  1. A.s overgrootmoeder.17 maart, 2010

    Nog even geduld a.s. Oma en Opa.
    Maar wat is het spannend he!!
    Wij kijken er oog verlangend naar uit.
    Maar zeker is dat het steeds dichterbij komt.

    BeantwoordenVerwijderen