hallo! ik ben Greet Peters - van Eskert

fotograferen is de laatste jaren voor mij echt een hobby geworden.

op deze blog kun je meekijken en als je het leuk vindt een reactie achterlaten.

dat vind ik op mijn beurt dan ook weer leuk! ;-)


als je een foto wilt gebruiken, overleg dan eerst even met mij!!

zondag 21 februari 2010

(terug)gevonden!

deze broche ben ik jaren kwijt geweest; ik heb echt heel vaak van alles afgezocht en heb er uiteindelijk in geloofd dat ik 'm per ongeluk op kleding had laten zitten die naar het Leger des Heils was gegaan.
van de week ging ik fotograferen en wilde toch iets van geld bij me steken; had een jas aan die al de nodige jaartjes meegaat en wilde geld in mijn binnenzak doen. ik voelde wat zitten en haalde daar de 'reserveknoop in plastic zakje' uit. tegelijk viel er iets op de grond; bleek dus mijn speld te zijn! ik ben er echt heel blij mee dat ik 'm heb teruggevonden! Kennelijk heeft die dus al die jaren in mijn binnenzak gezeten... vraag me niet hoe die daarin terecht is gekomen... ;-)

het gekke is wel dat de broche in mijn gedachten groter was en ik ook het idee had dat deze er anders uit zag! kennelijk kun je in de loop van de jaren een ander plaatje in je hoofd maken!
Posted by Picasa

1 opmerking:

  1. Super!!!!!!
    Dat je zoiets na jaren nog weer in je bezit krijgt.
    In feite was hij er wel, maar heeft zich schuil gehouden in een jas die je kennelijk de laatste tijd niet zoveel meer hebt aangehad.
    Oma Kiekebos zei altijd, wat het huis zoek maakt, brengt het ook weer terug. Ziehier!!

    BeantwoordenVerwijderen