hallo! ik ben Greet Peters - van Eskert

fotograferen is de laatste jaren voor mij echt een hobby geworden.

op deze blog kun je meekijken en als je het leuk vindt een reactie achterlaten.

dat vind ik op mijn beurt dan ook weer leuk! ;-)


als je een foto wilt gebruiken, overleg dan eerst even met mij!!

zondag 14 februari 2010

CO-productie???

er is iemand in mijn omgeving die prachtige gedichten maakt... we hebben het er samen over gehad om beeld en woorden samen te voegen!!! van de week stuurde ze me een prachtig gedicht over 'wijn'! afgezien van het feit dat wijn sowieso genieten is, genoot ik enorm van haar poëzie. probeer er vanmorgen een paar foto's bij te maken...


Posted by Picasa

1 opmerking:

  1. Zo'n argument om 's morgens al aan de wijn te gaan had ik nog niet gehoord... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen