hallo! ik ben Greet Peters - van Eskert

fotograferen is de laatste jaren voor mij echt een hobby geworden.

op deze blog kun je meekijken en als je het leuk vindt een reactie achterlaten.

dat vind ik op mijn beurt dan ook weer leuk! ;-)


als je een foto wilt gebruiken, overleg dan eerst even met mij!!

woensdag 27 januari 2010

mijn moeder...

is gisteren (26/01) geopereerd aan haar heup; die is vervangen! vandaag gaan we even bij haar kijken in het Meander ziekenhuis in Amersfoort (locatie Elisabeth) en ze is alweer in actie! De eerste stapjes vandaag gezet. morgen verder met onder andere traplopen!
ze gaat ervoor en ze had het alweer over haar fietsband die opgepompt moet worden! ;-(
ma... Jan zal er volgende week wel naar kijken: kun jij weer fietsen... maar eerst het lopen maar weer oefenen ;-)


Posted by Picasa

1 opmerking:

  1. Ja, zo was het vandaag een week geleden.
    Gelukkig dat ook dit weer verleden tijd is, maar nog een lange weg tegaan!
    Maar we zetten de schouders er weer onder en bidden om kracht.
    Ma.

    BeantwoordenVerwijderen