hallo! ik ben Greet Peters - van Eskert

fotograferen is de laatste jaren voor mij echt een hobby geworden.

op deze blog kun je meekijken en als je het leuk vindt een reactie achterlaten.

dat vind ik op mijn beurt dan ook weer leuk! ;-)


als je een foto wilt gebruiken, overleg dan eerst even met mij!!

zondag 1 november 2009

het wonder wordt steeds groter!

een 'meet en greet' met ons kleinkind.... het ontroert me dat we zo al een kijkje mogen nemen.... het lijkt al zo dichtbij... en toch: nog 20 weken verwijderd... maar ook: al 20 weken heel dichtbij! de 20-weken echo is goed! dus we kunnen echt zeggen: het wonder groeit groter!
Posted by Picasa

2 opmerkingen:

  1. Overgrootoma.02 november, 2009

    Het lijkt al echter, je kan nu al een klein mensje zien.
    Wat een wonder is het telkens weer.
    Grote dank aan de Schepper van dit mensenkind!
    A.s. Overgrootoma.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig dat je al zoveel kan zien.Een heel klein mini-mensje.Groei maar lekker verder.

    BeantwoordenVerwijderen