hallo! ik ben Greet Peters - van Eskert

fotograferen is de laatste jaren voor mij echt een hobby geworden.

op deze blog kun je meekijken en als je het leuk vindt een reactie achterlaten.

dat vind ik op mijn beurt dan ook weer leuk! ;-)


als je een foto wilt gebruiken, overleg dan eerst even met mij!!

zondag 22 november 2009

dit prachtige boeket...

een leuke reisbon, lieve woorden en een warm applaus kreeg ik vanmorgen in de kerk, omdat ik na 12 jaar afscheid nam als 'secretariaat' van deze kerk...
het voelde als een warme knuffel; zoveel waardering!
en... ik had laatst al een boekje gekocht over Berlijn... ;-)




Posted by Picasa

2 opmerkingen:

  1. Dat voelt zeker goed Greet!!!
    Een prachtig boeket en een bon, maar het belangrijkste is toch de waardering voor zoveel jaren trouwe dienst!
    Je zal die tijd zeker kunnen vullen, die je er toch 12 jaar aan hebt gegeven o.a. straks jullie kleinkind!! Ma.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Greet...ik voel met je mee wat dit voor je betekent!
    Je ging langs bergen en dalen....maar HIJ was overal!
    Ik wens dat je dit nu ook kunt loslaten/overgeven!
    Als er een deur dicht gaat, gaat er zeker weer een raam open....xxxx
    Jacq.

    BeantwoordenVerwijderen