hallo! ik ben Greet Peters - van Eskert

fotograferen is de laatste jaren voor mij echt een hobby geworden.

op deze blog kun je meekijken en als je het leuk vindt een reactie achterlaten.

dat vind ik op mijn beurt dan ook weer leuk! ;-)


als je een foto wilt gebruiken, overleg dan eerst even met mij!!

zaterdag 14 november 2009

;-)

Valerie & Jeroen kwamen hier vergezeld van een lekkere lunch even de kozijnen bekijken... na de luch even wat foto's gemaakt...
ons kleinkind groeit... en Valerie ook! mooi!
Posted by Picasa

3 opmerkingen:

  1. Overgrootoma15 november, 2009

    Die groeit lekker!!!!!
    Dat gaat nu hard he!
    Mooi om te zien, we worden langzamerhand nieuwsgierig wat er in zit en hoe het er uit ziet!
    Maar ook wij zullen nog wat weekjes moeten wachten, zodat het baby'tje helemaal klaar is. We kijken er naar uit!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie/bijzondere foto..!

    Jacqx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een bijzondere foto!
    Met dit licht...van belofte/verwachting!!

    Jacqx

    BeantwoordenVerwijderen